Proloog - Reisverslag uit Best, Nederland van Jos en Gerard Beenker - WaarBenJij.nu Proloog - Reisverslag uit Best, Nederland van Jos en Gerard Beenker - WaarBenJij.nu

Proloog

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Jos en Gerard

10 April 2016 | Nederland, Best

Vandaag de laatste wandeling gemaakt voordat we naar Spanje vertrekken.
Omdat het parcours van Irun naar Santiago de Compostela via de Noordelijke route nogal heuvelachtig begint, zijn Marjan en ik vandaag naar Zuid Limburg gegaan en hebben het daar ons bekende rondje gelopen rondom Schin op Geul. Vandaag met volle bepakking om alvast weer te wennen.
Op naar Iru. Ik ben benieuwd wat deze tocht ons gaat brengen.
Het blijft een bijzondere gebeurtenis om zo'n vijf weken met een broer op te trekken. Ik kijk uit naar ontmoetingen met anderen, de bijzondere ervaringen en de hele dag buiten zijn.

Groeten Gerard

• 10 April 2016 - 21:48

Francelle:

Mooi begin, Gerard!
    Veel plezier, mooie momenten en succes.

Lieve groet,

Francelle en Tom

• 10 April 2016 - 23:43

Frans En Toos:

Geniet van de wandeling, de omgeving, elkaar en alle mensen die jullie gaan ontmoeten.
    Veel plezier. Wij gaan jullie belevenissen volgen.

• 11 April 2016 - 18:47

Annerie:

Zet 'm op paps! Goede foto trouwens :) Je krijgt een dezer dagen nog een aanmoedigings-belletje.

Ome Jos, heel veel plezier! Geniet ervan met z'n tweeen.

• 14 April 2016 - 13:41

Rob:

Hallo Gerard en Jos,

Heel veel plezier met jullie nieuwe avontuur. Geniet van de mooie en speciale momenten tijdens jullie tocht.