Reis naar Irun - Reisverslag uit Arbúcies, Spanje van Jos en Gerard Beenker - WaarBenJij.nu Reis naar Irun - Reisverslag uit Arbúcies, Spanje van Jos en Gerard Beenker - WaarBenJij.nu

Reis naar Irun

Door: Jos en Gerard

Blijf op de hoogte en volg Jos en Gerard

15 April 2016 | Spanje, Arbúcies

Donderdagmorgen 14 april stond Gerard met ingehuurde chauffeur voor mijn deur met als doel vliegveld Charleroi om daarna door te vliegen naar
Met de bus naar Hendaye en vandaar uit te voet naar onze albergue in Irun. Alvorens Irun binnen te gaan kwamen we over de brug genoemd naar de apostel Jacobus en Santiago. Van de eerste pijl hebben we maar direct een foto gemaakt. Op zoek naar onze albergue bracht ons in verschillende hoeken van de stad. De eerste 10 km hebben dus gemaakt alvorens eigenlijk goed op weg te zijn. De albergue was als vanouds. Stapelbedden met mensen erop uit allerlei landen. We hebben al weer kennis gemaakt met een Canadees, een Tsjech, een paar Duitsers en een handvol Spanjaarden. Het Baskisch gaf ons al direct de nodige hoofdbrekens. Licht gaat om 10.00 uit en om 7.00 uur zowat weer aan. Prima geslapen trouwens.

• 15 April 2016 - 20:36

Jorien:

Pap en peetoom, heel veel plezier!

Tags: Irun, spanje