Van San Vincente de la Barquera naar Andrin - Reisverslag uit Andrín, Spanje van Jos en Gerard Beenker - WaarBenJij.nu Van San Vincente de la Barquera naar Andrin - Reisverslag uit Andrín, Spanje van Jos en Gerard Beenker - WaarBenJij.nu

Van San Vincente de la Barquera naar Andrin

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Jos en Gerard

29 April 2016 | Spanje, Andrín

Vanmorgen wat vroeger opgestaan omdat we vandaag een lange tocht voor de boeg hadden. De beheerster van het hostel waar we geslapen hadden had voor ons een prima ontbijt klaargemaakt. Ze bleef toast roosteren totdat we aangaven dat het echt voldoende was.
Om 07.45 waren we op pad. Het was stralend weer en lekker fris. We hadden prachtig heldere uitzichten op het berglandschap. We moesten vandaag verschillende steile hellingen nemen met een hellingspercentage van zo'n 20% en een hoogte van zo'n 100 m. Onze conditie wordt merkbaar beter en we lopen dan ook in een keer naar boven. Op iedere top was het uitzicht zeer de moeite waard.
In de loop van de dag zijn we van Calibrie naar Asturië gegaan.
In de middag hadden we de optie om of langs de kust of langs de rijksweg te wandelen. De kustweg bleek de juiste optie te zijn. Ook dit was weer een fantastische tocht.
Rond 17.00u kwamen we in Andrin aan. We vonden het na ruim 35 km wandelen welletjes en besloten te blijven in plaats van nog 6 a 7 km door te wandelen naar llanes wat eigenlijk volgens mijn boekje de planning was. Het aankomstpilsje is op. Nu douchen en nog avondeten zodat we om 21.30u weer naar bed kunnen. Morgen weer vroeg op. Er wacht weer een lange tocht.

• 29 April 2016 - 18:56

Annerie:

Bikkels!!

• 29 April 2016 - 19:21

Bart :

Goed te lezen dat het tempo er weer in zit. Zou leuk zijn als jullie de kaart bijhouden zodat we kunnen zien waar jullie lopen.
    Succes nog. Bart

• 30 April 2016 - 17:30

Arie:

Na elk verslag ben ik buiten adem, dwz jullie avontuur is adembenemend. Ga zo door !
    Fijn dat de oorspronkelijke energie weer terugkomt?