Voorwoord - Reisverslag uit Best, Nederland van Jos en Gerard Beenker - WaarBenJij.nu Voorwoord - Reisverslag uit Best, Nederland van Jos en Gerard Beenker - WaarBenJij.nu

Voorwoord

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Jos en Gerard

01 April 2018 | Nederland, Best

Jos heeft in zijn voorwoord al een mooie beschrijving gegeven van de tocht die wij willen lopen.Het wandelen naar Santiago de Compostela blijft aan je trekken. Vandaar onze derde tocht. Voor mij is het een mooie gelegenheid om me voor te bereiden op de volgende fase in mijn leven. Vandaag (1 april) is formeel mijn pensioen ingegaan. Ik heb in het verleden verschillende mensen geadviseerd om bij pensionering een grote wandeltocht te maken. Het leek me daarom zeer gepast om dat zelf ook te doen. Ik hoop dat de tocht brengt wat ik er van verwacht.

  • 01 April 2018 - 16:35

    Ellen :

    He Gérard en Los.
    Ik wens jullie een mooie reis. Geniet. !!!! Zal jullie verslagen graag lezen. Goede gezondheid, succes, plezier en mooie belevingen gewenst. Groet ellen

  • 02 April 2018 - 10:57

    Frits:

    Beste Jos en Gerard,

    Ik wens jullie een voorspoedige en mooie reis.

    Frits

  • 02 April 2018 - 14:46

    Thom En Betty:

    Goede reis
    Wij hebben er alle vertrouwen dat jullie beiden dat weer tot een goed einde zullen brengen.
    Veel bezinning en inspiratie onderweg met fijne ontmoetingen engesprekken.Indeze zin veel succes en ook sterkte voor Ger.
    Thom en Betty.

  • 02 April 2018 - 17:42

    Irene:

    Hallo Jos en Gerard,
    Goede vlucht morgen en een hele fijne wandelreis.
    Bijzonder dat wij dezelfde tocht gaan fietsen.
    Ik vind het nog aparter dat wij elkaar ook gaan ontmoeten.
    Ben benieuwd waar ? Tot dan.
    Groet, Irene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos en Gerard

Actief sinds 16 Maart 2012
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 61071

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: