laatste voorbereidingen Jos - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jos en Gerard Beenker - WaarBenJij.nu laatste voorbereidingen Jos - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Jos en Gerard Beenker - WaarBenJij.nu

laatste voorbereidingen Jos

Door: JosenGerard

Blijf op de hoogte en volg Jos en Gerard

06 April 2012 | Nederland, Eindhoven

Joost had me vandaag uitgenodigd om een wandeling te maken. Ik heb hem voorgesteld om de wandeling te maken welke vanaf het Wasven in Eindhoven was uitgezet door de natuurgebieden heen ten oosten van Eindhoven.
Een wandeling van 16 kilometer in totaal bracht ons door natuurgebieden die we normaal niet zo snel zouden aandoen. De rugzak die nu volbeladen was, alsof ik op weg was naar Santiago voelde zwaar maar toch goed aan. We hebben de 16 kilometer in een keer afgelegd, daar onderweg maar weinig koffiegelegenheden waren. Goed om te doen. Ik denk dat ik aardig klaar ben voor mijn wandeltocht.
Inmiddels zijn de treinkaartjes besteld. Een overnachting is geboekt in Bordeaux en we hebben een tweetal bedden gereserveerd met diner en ontbijt in een refugio op de flanken van de eerste berg richting Roncevalles. Voor een bed, diner en ontbijt moeten we per persoon EURO 32,- betalen. Dit soort prijzen zullen we voortaan iedere dag zo ongeveer tegenkomen. Het volgende verslag van mijn hand zal nu komen vanuit Zuid Frankrijk of vanuit Spanje. Jos

  • 07 April 2012 - 12:16

    Jorien:

    Hey pap en ome gerard,

    Heel veel plezier! Geniet ervan.
    Jullie hebben hier zo lang naar uitgekeken.
    Ik ga de verslagen volgen en zal af en toe vanuit het thuisfront ook wat foto's toesturen.

    Liefs Jorien

  • 07 April 2012 - 13:08

    Bart En Leontien:

    Hoi Jos en gerard,
    Bij deze alvast heel veel plezier en voorzover nodig sterkte.
    We komen jullie morgen even uitzwaaien.
    Groeten,
    Bart

  • 07 April 2012 - 18:47

    Jan:

    Hallo Jos en Gerard
    Hey gaaf man, ben nu al onder de indruk van jullie voettocht en zal het zeker gaan volgen. (via de site natuurlijk)
    Heel veel succes en hopelijk zonder blessure en blaren
    Geniet ervan. Het lijkt me een buitengewone ervaring.
    Ik kan je helaas niet komen uitzwaaien.
    Jan

  • 07 April 2012 - 20:28

    Tom En Francelle:

    Wauw..... het is zover....
    Gerard en Jos,
    Veel succes, veel plezier en heel veel mooie momenten toegewenst!!
    Tot over DAN.

    Francelle

  • 10 April 2012 - 10:08

    José En Johan:

    Hallo Jos,
    Even een aanmoediging voor jullie lange maar mooie wandeltocht.
    geniet er van en we volgen jullie op de voet.

  • 10 April 2012 - 11:17

    Erica:

    Ha die Jos en broer Gerard! Goed dat jullie op weg zijn hoor. Echt tof! Ik wens jullie een hele mooie trip vol aangename verrassingen! Zal jullie zoveel mogelijk proberen te volgen.
    Heel veel succes en groetjes,
    Erica

  • 10 April 2012 - 13:04

    Maria & Hans:

    Veel succes toegewenst en een behouden thuiskomst Maria & Hans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos en Gerard

Actief sinds 16 Maart 2012
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 61026

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: