Van Viana naar Ventosa - Reisverslag uit Ventosa, Spanje van Jos en Gerard Beenker - WaarBenJij.nu Van Viana naar Ventosa - Reisverslag uit Ventosa, Spanje van Jos en Gerard Beenker - WaarBenJij.nu

Van Viana naar Ventosa

Door: JosenGerard

Blijf op de hoogte en volg Jos en Gerard

17 April 2012 | Spanje, Ventosa

Vandaag hebben we een flinke tocht gemaakt van ongeveer 30 km. Wij lopen nu wat voor op schema. Wij begonnen met zo'n graad of vier en wij eindigden onze tocht met een graad of 18!!! Voor de verandering was het droog gedurende hele tocht.
In Logrono koffie gedronken en een kerk bezocht. De kerken die we kunnen bezoeken hebben veel kunstschatten. Ieder klein dorp heeft zijn eigen oude kerk. In de plaats na Logrono, in Navarette, kwamen we tot onze grote verbazing Richard de Amerikaan tegen. Hij had een deel van de tocht per bus gedaan. In Navarette was er een ooievaarsnest op een van de pinakels van kerktoren. De laatste kilometers naar Ventosa waren wat saai en wij begonnen de voeten wat te voelen. We gaan nu in plaatselijke herberg wat eten. Weer veel groeten van Jos en Gerard

• 17 April 2012 - 17:12

Aniek En Pepijn:

Je kan ons zeker niet zo lang missen, opa!
    Nu al een dag voor op schema!

Tot snel.
    Dikke knuffel van Aniek en Pepijn

• 17 April 2012 - 17:29

Frits:

Het moet jullie goed doen dat het hier inmiddels regent en behoorlijk koud is.
    De rollen zijn dus omgedraaid.
    Doe je ook boete als je de route met de bus doet?
    Dat zou voor mij wel een oplossing zijn om wat puntjes weg te werken.
    Laat de voetjes masseren door een voetreflexmonnik of bestaan die niet?
    Denk morgen aan de volgende spreuk:
    Met zere voeten kun je beter boeten.

Loop ze

Frits

• 17 April 2012 - 18:44

Netty:

Hoi Jos en Gerard,

Dit is een flinke afstand. Nog even zo doorlopen en jullie zijn over 14 dagen thuis!

• 17 April 2012 - 19:23

Bart:

Dat klinkt allemaal goed.
    Jos: zullen we voor volgende week zaterdag maar een starttijd om te golfen boeken? Dan ben je vast al terug.
    Hebben jullie ondertussen al een keer lekker gegeten of alleen maar degelijke kost?
    Veel plezier nog.
    Bart

• 18 April 2012 - 13:17

Maria & Hans:

Hallo Jos & Gerard. Het begint nu op te schieten (30 km gelopen ) dat tikt lekker aan niet? Wij heb
    ben met de hele familie de verjaardag van Maria (70 jaar gevierd bij de kinderboerderij met hapjes
    en drankjes.Het was erg gezellig en de hele fam. was op komen draven.Nu op naar de volgende
    kilometers.De groetjes van Maria en Hans uit Hengelo. O.V. Holland.

• 18 April 2012 - 14:25

Annerie:

Wie is Richard de Amerikaan?