voorbereiding Jos - Reisverslag uit Best, Nederland van Jos en Gerard Beenker - WaarBenJij.nu voorbereiding Jos - Reisverslag uit Best, Nederland van Jos en Gerard Beenker - WaarBenJij.nu

voorbereiding Jos

Door: JosenGerard

Blijf op de hoogte en volg Jos en Gerard

28 Maart 2012 | Nederland, Best

Ik kreeg in de gaten bij alle voorbereidingen dat het lopen op een verharde weg misschien wel eens sneller blessures doet oplopen dan lopen op ongebaande paden. Ik kreeg weer eens last van mijn linkerbovenbeen. Afgelopen vrijdag heeft Jonas mij wel bijzonder hardhandig onder handen genomen en dit met resultaat. Ik loop nu weer enkele wandelingen zonder enige pijn. De stress gaat nu ook weer over. Het lijkt mij verstandig dat ik me nog een keer laat behandelen door Jonas. Afgelopen dagen met volle bepakking weer eens door ons mooie streek gewandeld. Afgelopen zondag van Best naar Oirschot en middels een wandelpad ten noorden van Oirschot weer terug naar Best. Vandaag, woensdag, samen met Jo wezen wandelen in de buurt van de Bokkerijer in Esbeek. De natuur liet zich van zijn goede kant zien. Het riviertje de Reusel hebben ween tijdje gevolgd. Bosanemonen bloeiden volop. Ook deze tocht zonder enig probleem afgewerkt. Ik ben aardig klaar. De tocht lonkt nu wel. Ik ben benieuwd wat we tegen gaan komen. Je bent nu al geneigd om iets extra's mee te nemen omdat je denkt dat je dit kunt gebruiken. Een van die dingen is een opblaasbaar kussentje, Gevonden bij Decathlon in Best.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos en Gerard

Actief sinds 16 Maart 2012
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 61131

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: